Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Đình Hân
dc.contributor.authorVõ, Thanh Hải
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:45Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:45Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345813en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66081-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - 2022 - no.300 - tr.85-95 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triểnen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định mua căn hộ chung cư của người tiêu dùng tại thành phố Hồ Chí Minh: Vai trò trung gian của thái độ đối với hành vi = Consumers intention towards purchasing apartments in Ho Chi Minh city: the mediating role of attitudes toward behavioren
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S3002022085.pdf
  • Size : 1,48 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.