Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66070
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Minh Phương
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:42Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:42Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345789en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66070-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.376-382 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleKiểm toán marketing - Vấn đề kiểm toán nội bộ mới đối với các ngân hàng thương mại tại Việt Nam = Marketing Audit - A new internal audit concern in commercial banks of Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142022376.pdf
  • Size : 755,72 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.