Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66064
Title: Nghiên cứu giá trị thương hiệu Hanwha Life Việt Nam tại khu vực Thanh Hóa = A study on the brand value of Hanwha Life Vietnam in Thanh Hoa province
Authors: Lê, Quang Hiếu
Bùi, Tiến Thành
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.324-329 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345774
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66064
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142022324.pdf676.33 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.