Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66059
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm, Quốc Bảo
dc.contributor.authorNguyễn, Thúy Lan Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Dương Quỳnh Anh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:39Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:39Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345764en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66059-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.300-305 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleVai trò của kinh nghiệm và sự hỗ trợ của xã hội đến ý định khởi nghiệp kinh doanh xã hội của sinh viên Việt Nam = The role of experience and social support in the social business start-up intention of Vietnamese studentsen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S142022300.pdf690.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.