Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66059
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm, Quốc Bảo
dc.contributor.authorNguyễn, Thúy Lan Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Dương Quỳnh Anh
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:39Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:39Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345764en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66059-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.300-305 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleVai trò của kinh nghiệm và sự hỗ trợ của xã hội đến ý định khởi nghiệp kinh doanh xã hội của sinh viên Việt Nam = The role of experience and social support in the social business start-up intention of Vietnamese studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142022300.pdf
  • Size : 690,5 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.