Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66040
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hồng Lam
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:33Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345728en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/66040-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.14 - tr.200-205 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐánh giá chất lượng dịch vụ tại Ngân hàng thương mại cổ phần Sài Gòn Thương Tín chi nhánh Khánh Hòa = Assessing the service quality of Sacombank Khanh Hoa Branchen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S142022200.pdf
  • Size : 745,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.