Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Hùng Cường
dc.contributor.authorNguyễn, Lan Hương
dc.date.accessioned2023-12-27T02:16:19Z-
dc.date.available2023-12-27T02:16:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345578en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65983-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.13 - tr.278-287 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleQuyết định mua sắm trực tiếp tại cửa hàng thời trang của giới trẻ trên địa bàn TP. Hồ Chí Minh trong bối cảnh mua sắm trực tuyến đang phát triển = Factors influencing the online shopping decision of young customers in Ho Chi Minh City in the context of the rapid growth of e-commerceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S132022278.pdf
  • Size : 1,24 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.