Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65954
Title: Nghiên cứu các yếu tố về chất lượng dịch vụ tác động đến lòng trung thành khách hàng - Trường hợp tại Trung tâm hạ tầng mạng Miền Nam Thành phố Hồ Chí Minh = Research on factors of the quality service impact on the loyalty customers in VNPT Net Corporation 2 - Ho Chi Minh City
Authors: Trần, văn Tha
Keywords: Tạp chí Kinh tế - Công nghiệp (Trường Đại học Kinh tế Công nghiệp Long An)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế - Công nghiệp (Trường Đại học Kinh tế Công nghiệp Long An) - 2022 - no.32 - tr.53-59 - ISSN.0866-8124
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=346690
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65954
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv412S322022053.pdf950 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.