Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65928
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Quỳnh Lệ
dc.date.accessioned2023-12-27T02:12:38Z-
dc.date.available2023-12-27T02:12:38Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345558en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65928-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.13 - tr.150-155 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân tích dữ liệu học tập - Mô hình lý thuyết và đề xuất ứng dụng trong học tập và giảng dạy = Learning analytics - The theoretical research model and applications in learningen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S132022150.pdf
  • Size : 733,79 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.