Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65921
Title: Tác động của chất lượng dịch vụ tới sự hài lòng của khách hàng trong bảo hiểm trách nhiệm dân sự chủ xe ô tô = The impact of service quality on the satisfaction of customers with the civil liability of car owner insurance
Authors: Phạm, Thị Thanh Giang
Đinh, Thị Thu Thủy
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.13 - tr.110-114 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345551
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65921
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S132022110.pdf579.92 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.