Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65886
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Kim Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:11:51Z-
dc.date.available2023-12-27T02:11:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345450en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65886-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.12 - tr.289-293 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu mức độ hài lòng của khách hàng đối với các ngân hàng thương mại Việt Nam trong thời kỳ hậu Covid-19 = Customer satisfaction at Commercial banks in Vietnam in the post Covid-19 pandemicen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S122022289.pdf572.5 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.