Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65867
Title: Tác động của đặc điểm nguồn, mối quan hệ xã hội và độ tin cậy của thương hiệu đối với ý định truyền miệng điện tử = The impacts of source characteristics, parasocial relationship and brand credibility on electronic word-of-mouth intention
Authors: Trần, Đoan Phương
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.12 - tr.164-174 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345429
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65867
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S122022169.pdf855.91 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

1
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.