Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65862
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thanh Tiệp
dc.contributor.authorLê, Trung Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-27T02:11:44Z-
dc.date.available2023-12-27T02:11:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345428en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65862-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.12 - tr.160-168 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleTác động của không gian dịch vụ điện tử đến sự hài lòng và ý định hành vi người dùng = Impact of e-servicespace on the satisfaction and behavioral intention of usersen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S122022160.pdf1.14 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

15
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.