Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65826
Title: Giải pháp nâng cao chất lượng dịch vụ Internet Banking tại Ngân hàng TMCP Kỹ Thương Việt Nam - Chi nhánh Bình Dương = Solutions to improve the quality of Internet banking services of Techcombank - Binh Duong province branch
Authors: Nguyễn, Hán Khanh
Tô, Diễm Huỳnh
Keywords: Tạp chí Công thương
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Công thương - 2022 - no.11 - tr.332-337 - ISSN.0866-7756
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345379
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65826
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S112022332.pdf
  • Size : 796,37 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.