Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65751
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm, Tuấn Hưng
dc.contributor.authorPhạm, Thị Oanh
dc.contributor.authorBùi, Thị Giang
dc.date.accessioned2023-12-27T02:11:14Z-
dc.date.available2023-12-27T02:11:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344741en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65751-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.9 - tr.163-169 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐào tạo nghề marketing tại các cơ sở giáo dục nghề nghiệp thuộc Bộ Công Thương: Thực trạng và giải pháp = Marketing training at vocational institutions of the Ministry of Industry and Trade: Current situation and solutionsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S92022163.pdf
  • Size : 810,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.