Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65702
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Long
dc.contributor.authorVõ, Khắc Thường
dc.contributor.authorĐinh, Hoàng Anh Tuấn
dc.date.accessioned2023-12-27T02:11:01Z-
dc.date.available2023-12-27T02:11:01Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342942en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65702-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.8 - tr.216-221 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách hàng đối với dịch vụ MyTV của VNPT trên địa bàn huyện Tuy Phong, tỉnh Bình Thuận = Factors affecting the satisfaction of customers with MyTV services provided by VNPT in Tuy Phong district, Binh Thuan provinceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S82022216.pdf766.78 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.