Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65701
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Dũng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:11:01Z-
dc.date.available2023-12-27T02:11:01Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342934en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65701-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.8 - tr.186-191 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleNghiên cứu năng lực cạnh tranh marketing động của các siêu thị điện máy trên thị trường thành phố Hà Nội và một số khuyến nghị = A study on the dynamic marketing competitiveness of electronics supermarkets in Hanoi and some recommendationsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82022186.pdf
  • Size : 703,06 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.