Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65448
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hồng Thúy Vũ
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Hưng
dc.contributor.authorTrịnh, Huy Hoàng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:09:45Z-
dc.date.available2023-12-27T02:09:45Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350881en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65448-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.12 - tr.2053-2063 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleÁp dụng mô hình học sâu nhận dạng mức độ hài lòng của người học = Applying deep learning models to identify the satisfaction level of learnersen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V19S1220222053.pdf810.32 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.