Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65443
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Thị Minh Phương
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tân An
dc.date.accessioned2023-12-27T02:09:44Z-
dc.date.available2023-12-27T02:09:44Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350877en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65443-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.12 - tr.2002-2015 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleSử dụng tiếp cận dạy học theo bối cảnh nhằm thúc đẩy năng lực giải quyết vấn đề về phương trình cho học sinh lớp 10 = Using a contextual teaching approach to improve the problem-solving competence on equations for 10th gradersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V19S1220222002.pdf
  • Size : 407,7 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.