Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Quỳnh Thy
dc.contributor.authorNguyễn, Thành Nhân
dc.date.accessioned2023-12-27T02:08:19Z-
dc.date.available2023-12-27T02:08:19Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350743en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65415-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.10 - tr.1711-1724 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleNhận định của sinh viên về dạy học theo phương thức kết hợp trong việc nâng cao khả năng nói tiếng anh tại trường đại học Tôn Đức Thắng = Students’ perceptions on blended learning application in enhancing english oral competence at Ton Duc Thang universityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V19S1020221711.pdf
  • Size : 309,12 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.