Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65408
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Trần, Hương Giang | |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T02:08:16Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T02:08:16Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354274 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65408 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.130-133 - ISSN.0866-7120 | en |
dc.subject | Tạp chí Kinh tế và Dự báo | en |
dc.title | Nghiên cứu phương pháp tương tác đa chiều trong giảng dạy học phần kỹ năng làm việc nhóm nhằm nâng cao chất lượng giảng dạy = Research on interactive pedagogy in the module ofteamwork skills to improve teaching quality | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
File : CVv39S362022130.pdf
Size : 554,42 kB
Format : Adobe PDF
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.