Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65397
Title: Giải pháp nâng cao sự hài lòng của khách hàng về chất lượng dịch vụ khám chữa bệnh tại Phòng khám đa khoa 360 Lê Hoàn = Solutions to improve customer satisfaction with the quality of medical examination and treatment services at 360 Le Hoan General Clinic
Authors: Nguyễn, Thị Thanh Xuân
Lê, Thị Thư
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.110-113 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354269
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65397
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S362022110.pdf602.3 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

30
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.