Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65353
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Thị Thu Hiền
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:58Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:58Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354265en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65353-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.93-96 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleẢnh hưởng của trách nhiệm xã hội tới hiệu quả kinh doanh của các doanh nghiệp du lịch lữ hành Việt Nam = Influence of corporate social responsibility on business results of Vietnamese travel service businessesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S362022093.pdf
  • Size : 652,95 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.