Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTăng, Thị Thùy
dc.contributor.authorHà, Thị Thu Trà
dc.contributor.authorĐoàn, Phương Anh
dc.contributor.authorPhùng, Thanh Thuỷ
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:56Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:56Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=350157en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65347-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học giáo dục Việt Nam - 2022 - no.10 - tr.21-26 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectKhoa học giáo dục Việt Namen
dc.titlePhát triển công cụ tự đánh giá năng lực STEAM của giáo viên phổ thông = Developing a toolkit to self-assess steam teaching competency of high school teachersen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S102022021.pdf
  • Size : 517,02 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.