Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65329
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Phi Luân
dc.contributor.authorLê, Tuấn Đạt
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Nam
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:50Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=349805en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65329-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Nai - 2022 - no.24 - tr.77-94 - ISSN.2354-1482en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Đồng Naien
dc.titleĐiều tra tính hiệu quả hướng dẫn dạy nguồn gốc của các thành ngữ nhằm cải thiện năng lực dịch thành ngữ cho sinh viên năm cuối trường đại học Đồng Nai = Investigating the effectiveness of instructing idiom origin on the improvement of idiomatic translation competence for dong nai university’s senior studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv463S242022077.pdf
  • Size : 827,56 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.