Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65282
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Triệu Tuấn
dc.contributor.authorĐàm, Thị Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:36Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348318en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65282-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2022 - no.1 - tr.49-52 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titlePhương pháp phân loại dữ liệu bình luận của khách hàng trực tuyến việt nam dựa vào học máy có giám sát = Methods for classifying comment data of online customer in Vietnam based on supervised machine learningen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V58S012022049.pdf625.17 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.