Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Triệu Tuấn
dc.contributor.authorĐàm, Thị Phương Thảo
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:36Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:36Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=348318en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65282-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2022 - no.1 - tr.49-52 - ISSN.1859-3585en
dc.subjectKhoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)en
dc.titlePhương pháp phân loại dữ liệu bình luận của khách hàng trực tuyến việt nam dựa vào học máy có giám sát = Methods for classifying comment data of online customer in Vietnam based on supervised machine learningen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVt70V58S012022049.pdf
  • Size : 625,17 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.