Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65242
Title: Những yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua hàng online của Gen Z ở TP. Hồ Chí Minh = Factors affecting online purchase intention of Gen Z in Ho Chi Minh City
Authors: Đỗ, Đình Thanh
Lã, Như Hải
Keywords: Tạp chí Kinh tế và Dự báo
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Tạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.65-68 - ISSN.0866-7120
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354258
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65242
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S362022065.pdf748.34 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.