Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65206
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Nga
dc.contributor.authorTrần, Ngọc Thanh Trúc
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:11Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:11Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347563en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65206-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.5 - tr.817-831 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleĐánh giá năng lực mô hình hóa toán học của học sinh: trường hợp chủ đề hệ thức lượng trong tam giác ở lớp 10 = Assessment of students' mathematical modeling competences: case of the topic of trigonometric system in grade 10en
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V19S52022817.pdf798.32 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

8
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.