Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65186
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhan, Phong Vũ
dc.date.accessioned2023-12-27T02:07:05Z-
dc.date.available2023-12-27T02:07:05Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354253en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65186-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.45-48 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng tới sự trung thành của khách hàng đối với dịch vụ của Công ty TNHH Thương mại dịch vụ - kỹ thuật Tiên Tiến = Determinants of customerloyalty to services of Advanced Maintenance Engineering Trading Company Limiteden
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S362022045.pdf
  • Size : 619,95 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.