Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Lê Anh Phương
dc.date.accessioned2023-12-27T02:06:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:06:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347413en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65147-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.2 - tr.329-340 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titlePhát triển năng lực đọc hiểu cho học sinh lớp 4 và 5, nhìn từ yêu cầu về “liên hệ, so sánh, kết nối” = Developing reading comprehension for the fourth and fifth graders: the inquiry on “contacting, comparing, connecting”en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V19S22022329.pdf
  • Size : 412,53 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.