Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65140
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Đình Văn
dc.contributor.authorLê, Thái Minh Long
dc.date.accessioned2023-12-27T02:06:50Z-
dc.date.available2023-12-27T02:06:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347398en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65140-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.2 - tr.240-250 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleThiết kế khung kiểm tra, đánh giá năng lực nghiên cứu khoa học trong dạy học môn khoa học tự nhiên của học sinh trung học cơ sở = Designing a rubric to assess research competence in teaching natural sciences in junior high schoolen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V19S22022240.pdf353 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.