Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Đình Văn
dc.contributor.authorLê, Thái Minh Long
dc.date.accessioned2023-12-27T02:06:50Z-
dc.date.available2023-12-27T02:06:50Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347398en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65140-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.2 - tr.240-250 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleThiết kế khung kiểm tra, đánh giá năng lực nghiên cứu khoa học trong dạy học môn khoa học tự nhiên của học sinh trung học cơ sở = Designing a rubric to assess research competence in teaching natural sciences in junior high schoolen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv138V19S22022240.pdf
  • Size : 353 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.