Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65134
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTăng, Minh Dũng
dc.date.accessioned2023-12-27T02:06:48Z-
dc.date.available2023-12-27T02:06:48Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=347393en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65134-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minh - 2022 - no.2 - tr.201-212 - ISSN.1859-3100en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Sư phạm TP Hồ Chí Minhen
dc.titleĐào tạo sinh viên sư phạm dạy học toán với công nghệ thông tin: góc nhìn từ khung TPACK = Training pre-service teachers to teach mathematics with information technology: a view from the tpack frameworken
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv138V19S22022201.pdf548.89 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.