Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65109
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tiến
dc.contributor.authorHồ, Ngọc Thạch
dc.contributor.authorPhước, Minh Hiệp
dc.date.accessioned2023-12-27T02:06:41Z-
dc.date.available2023-12-27T02:06:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354247en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65109-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.20-23 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng với dịch vụ Bệnh viện Hoàn Mỹ, tỉnh Cà Mau = Factors affecting customer loyalty to services of Hoan My Hospital, Ca Mau provinceen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv39S362022020.pdf607.16 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.