Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65109
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tiến
dc.contributor.authorHồ, Ngọc Thạch
dc.contributor.authorPhước, Minh Hiệp
dc.date.accessioned2023-12-27T02:06:41Z-
dc.date.available2023-12-27T02:06:41Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354247en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65109-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.36 - tr.20-23 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng với dịch vụ Bệnh viện Hoàn Mỹ, tỉnh Cà Mau = Factors affecting customer loyalty to services of Hoan My Hospital, Ca Mau provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv39S362022020.pdf
  • Size : 607,16 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.