Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65087
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Tiến
dc.contributor.authorMai, Anh Vũ
dc.contributor.authorLê, Quang Quyền
dc.date.accessioned2023-12-27T02:06:35Z-
dc.date.available2023-12-27T02:06:35Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=354242en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/65087-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2022 - no.30 - tr.145-148 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleMô hình nghiên cứu mối quan hệ giữa chất lượng dịch vụ du lịch, sự hài lòng khách du lịch và lòng trung thành của khách du lịch tại Sầm Sơn, tỉnh Thanh Hóa = A research model on the relationship between tourism service quality, tourist satisfaction and tourist loyalty to Sam Son city, Thanh Hoa provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv39S302022145.pdf421.62 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

44
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.