Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64963
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Phương Tâm
dc.contributor.authorBùi, Thị Mùi
dc.contributor.authorNguyễn, Tấn Phát
dc.date.accessioned2023-12-27T02:05:53Z-
dc.date.available2023-12-27T02:05:53Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345633en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64963-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học giáo dục Việt Nam - 2022 - no.8 - tr.62-69 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectKhoa học giáo dục Việt Namen
dc.titleQuản lí phát triển đội ngũ giảng viên trong bối cảnh đổi mới giáo dục nghề nghiệp, nghiên cứu trường hợp Trường Cao đẳng Tây Đô = The management of teachers development in the context of vocational education innovation: a case study of tay do collegeen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S82022062.pdf
  • Size : 690,66 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.