Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thanh Thủy
dc.date.accessioned2023-12-27T02:05:51Z-
dc.date.available2023-12-27T02:05:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345603en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64957-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học giáo dục Việt Nam - 2022 - no.8 - tr.1-7 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectKhoa học giáo dục Việt Namen
dc.titleNghiên cứu các công cụ đo lường học tập tự định hướng = A review of instruments for measuring self-directed learningen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv489V18S82022001.pdf
  • Size : 320,03 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.