Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64957
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Thanh Thủy
dc.date.accessioned2023-12-27T02:05:51Z-
dc.date.available2023-12-27T02:05:51Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=345603en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64957-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học giáo dục Việt Nam - 2022 - no.8 - tr.1-7 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectKhoa học giáo dục Việt Namen
dc.titleNghiên cứu các công cụ đo lường học tập tự định hướng = A review of instruments for measuring self-directed learningen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv489V18S82022001.pdf320.03 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.