Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64908
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Tường
dc.contributor.authorPhan, Nguyễn Đông Trường
dc.contributor.authorHồ, Võ Quế Chi
dc.contributor.authorĐặng, Thị Mai Ly
dc.contributor.authorCao, Văn Thống
dc.date.accessioned2023-12-27T01:57:14Z-
dc.date.available2023-12-27T01:57:14Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344124en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64908-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.6 - tr.27-33 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleMối quan hệ giữa niềm tin vào năng lực bản thân và kết quả học tập của sinh viên chưa tốt nghiệp đúng hạn = The correlation between self-efficacy and academic achievement of students who did not graduate on timeen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V14S62022027.pdf607.89 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.