Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64902
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Đỗ Nhật Tiến
dc.date.accessioned2023-12-27T01:57:13Z-
dc.date.available2023-12-27T01:57:13Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344113en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64902-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Quản lý Giáo dục - 2022 - no.6 - tr.1-8 - ISSN.1859-2910en
dc.subjectTạp chí Quản lý Giáo dụcen
dc.titleTừ giáo dục mở đến giáo dục số khoảng cách giữa chủ trương, chính sách và tổ chức thực hiện = From open education to digital education: The gap between guiding principles, policies and implementationen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv385V14S62022001.pdf717.48 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.