Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64891
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Thị Kim Loan
dc.date.accessioned2023-12-27T01:57:10Z-
dc.date.available2023-12-27T01:57:10Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=344078en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64891-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Quản lý Giáo dục - 2022 - no.2 - tr.38-46 - ISSN.2354-0788en
dc.subjectKhoa học Quản lý Giáo dụcen
dc.titleBồi dưỡng thường xuyên cán bộ quản lý, giáo viên - hình thức và đánh giá kết quả bồi dưỡng đáp ứng yêu cầu đổi mới giáo dục = Regular training of managers and teachers - form and evaluation of foster results - meet the requirements of educational innovationen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv500S22022038.pdf842.82 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 50

1
checked on Jan 13, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 13, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.