Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64767
Title: Đạo đức thương hiệu và hành vi đồng sáng tạo giá trị của khách hàng: nghiên cứu sản phẩm điện tử gia dụng tại Hà Nội = Ethical branding and value co-creation behavior of customer: Research on the household electronic products in Hanoi
Authors: Ngô, Văn Quang
Phạm, Việt Dũng
Nguyễn, Duy Chức
Phạm, Hồng Nhung
Keywords: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội)
Issue Date: 2022
Series/Report no.: Khoa học và Công nghệ (Đại học Công nghiệp Hà Nội) - 2022 - no.4 - tr.143-150 - ISSN.1859-3585
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=352180
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64767
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
File SizeFormat
CVt70V58S042022143.pdf872.45 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show full item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.