Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64636
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hoàng Thái
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:46Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:46Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351898en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64636-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.24 - tr.54-58 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleMô phỏng kì thi đánh giá năng lực tiếng pháp của bộ giáo dục pháp (delf-dalf) trên moodle = Simulate the French language proficiency test of the French Ministry of Education (delf-dalf) on moodleen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv216S242022054.pdf306.28 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.