Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64634
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Bạch Liên
dc.contributor.authorNguyễn, Quang Hòe
dc.contributor.authorNguyễn, Kế Tam
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:45Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:45Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351892en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64634-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.24 - tr.19-24 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleSử dụng video để phát triển và đánh giá năng lực ghi chú toán học cho sinh viên ngành giáo dục tiểu học = Using video to develop and assess math note-taking skills in elementary education studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S242022019.pdf
  • Size : 582,95 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.