Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Thị Dạ Thủy
dc.contributor.authorPhạm, Thị Phương Anh
dc.contributor.authorNguyễn, Trang Như
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:33Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:33Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351854en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64594-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.22 - tr.14-18 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleThiết kế câu hỏi rèn luyện tư duy phản biện cho học sinh trong dạy học phần sinh học vi sinh vật và virus (sinh học 10) = Designing questions to train students' critical thinking in teaching microbial and viral biology (biology 10)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S222022014.pdf
  • Size : 327,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.