Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64574
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệu Phương
dc.contributor.authorĐặng, Thị Dạ Thủy
dc.contributor.authorTrần, Thị Tuyết Nhung
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:27Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351815en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64574-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.20 - tr.25-29 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleQuy trình tổ chức học tập dựa trên vấn đề trong dạy học phần “sinh học vi sinh vật - virus” (sinh học 10) = The process of organizing problem-based learning in teaching "microbiology - virus" (biology 10)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S202022025.pdf
  • Size : 297,29 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.