Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64569
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Dương Hoàng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Quyên
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:26Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351812en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64569-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.20 - tr.6-12 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleMột số biện pháp phát triển tư duy biện chứng cho học sinh trong dạy học chương “giới hạn” (đại số và giải tích 11) = Some measures to develop critical thinking for students in teaching the "limited" chapter (algebra and calculus 11)en
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S202022006.pdf328.98 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.