Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Dương Hoàng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Thanh Quyên
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:26Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351812en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64569-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.20 - tr.6-12 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleMột số biện pháp phát triển tư duy biện chứng cho học sinh trong dạy học chương “giới hạn” (đại số và giải tích 11) = Some measures to develop critical thinking for students in teaching the "limited" chapter (algebra and calculus 11)en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S202022006.pdf
  • Size : 328,98 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.