Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64566
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Hồng
dc.contributor.authorNguyễn, Hồng Phong
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:26Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:26Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351813en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64566-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.20 - tr.13-18 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleNghiên cứu giao tiếp và suy luận toán học của sinh viên dựa trên thuyết giao tiếp - nhận thức = Research on communication and mathematical reasoning of students based on communication-cognitive theoryen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S202022013.pdf
  • Size : 438,6 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.