Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64558
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thái Hưng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hạnh
dc.contributor.authorVũ, Phương Liên
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:24Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351803en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64558-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.19 - tr.19-24 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleNghiên cứu và đề xuất khung năng lực số của học sinh trung học cơ sở trong học tập trực tuyến = Research and propose a framework for digital competence of junior high school students in online learningen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv216S192022019.pdf445.99 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.