Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Vân
dc.contributor.authorVương, Hồng Hạnh
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:22Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:22Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351795en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64552-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.18 - tr.48-52 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleThực trạng tổ chức dạy học môn tiếng anh ở trường trung học cơ sở theo hướng phát triển năng lực học sinh: nghiên cứu trường hợp tại thành phố Hà Nội = Reality of organization of teaching English in junior high schools towards student capacity development: a case study in Hanoi cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S182022048.pdf
  • Size : 261,62 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.