Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hoàng Vi
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:20Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351793en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64544-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.18 - tr.37-41 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleĐề xuất giải pháp phát triển năng lực tổ chức hoạt động làm quen với biểu tượng toán theo hướng trải nghiệm cho sinh viên ngành giáo dục mầm non = Proposing solutions to develop the capacity of organizing activities to familiarize yourself with mathematical symbols in the direction of experience for students of preschool educationen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S182022037.pdf
  • Size : 284,35 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.