Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64544
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nguyễn, Thị Hoàng Vi | |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T01:55:20Z | - |
dc.date.available | 2023-12-27T01:55:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351793 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64544 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Giáo dục - 2022 - no.18 - tr.37-41 - ISSN.2354-0753 | en |
dc.subject | Tạp chí Giáo dục | en |
dc.title | Đề xuất giải pháp phát triển năng lực tổ chức hoạt động làm quen với biểu tượng toán theo hướng trải nghiệm cho sinh viên ngành giáo dục mầm non = Proposing solutions to develop the capacity of organizing activities to familiarize yourself with mathematical symbols in the direction of experience for students of preschool education | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.