Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64539
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hà Phương
dc.contributor.authorTrần, Kiêm Minh
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:18Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:18Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351785en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64539-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.18 - tr.12-19 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleNghiên cứu các kiểu kiến thức của giáo viên toán tương lai trong dạy học độ phân tán của dữ liệu trên biểu đồ thống kê cho học sinh trung học phổ thông = Research on knowledge patterns of future math teachers in teaching the dispersion of data on statistical charts for high school studentsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S182022012.pdf
  • Size : 753,01 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.