Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Mạnh Tuấn
dc.contributor.authorVũ, Thị Kiều Trang
dc.date.accessioned2023-12-27T01:55:16Z-
dc.date.available2023-12-27T01:55:16Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=351775en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/64529-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục - 2022 - no.17 - tr.38-44 - ISSN.2354-0753en
dc.subjectTạp chí Giáo dụcen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến thực hành giáo dục STEM của giáo viên mầm non: một nghiên cứu định lượng ở Việt Nam = Factors affecting early childhood teachers' STEM educational practice: a quantitative study in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv216S172022038.pdf
  • Size : 361,93 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.